Η Bosch θέτει εξίσου υψηλά πρότυπα για την ποιότητα εξυπηρέτησης των πελατών όσο και για τις οικιακές συσκευές της. Και χάρη στην πολυετή εμπειρία και το εκτενές δίκτυο σέρβις, η Εξυπηρέτηση Πελατών Οικιακών Συσκευών Bosch διακρίνεται για την αξιοπιστία, τη βιωσιμότητα και την εξειδίκευσή του. Οι εξειδικευμένοι τεχνικοί της Bosch επισκευάζουν πλυντήρια πιάτων, πλυντήρια ρούχων, φούρνους, βάσεις εστιών, ψυγεία, καταψύκτες ή οποιαδήποτε άλλη μεγάλη οικιακή συσκευή Bosch. Οι τεχνικοί της Bosch θα έρθουν απευθείας στο σπίτι σας για να αναλύσουν οποιαδήποτε ζημιά και να επιδιορθώσουν επιτόπου όλες τις βλάβες. Επιπλέον, φέρνουν τα κατάλληλα ανταλλακτικά, εφόσον χρειάζεται, και προσφέρουν εξειδικευμένες γνώσεις, συμβουλές και υποστήριξη για την αποφυγή μελλοντικών προβλημάτων.

Δείτε τις δυνατότητες κράτησης ραντεβού σε αυτήν τη σελίδα, ώστε να κλείσετε ραντεβού για επισκευή της δικής σας οικιακής συσκευής Bosch.

Δυνατότητες επισκευής:

Κλείστε ραντεβού online για επίσκεψη τεχνικού

Μπορείτε να κλείσετε ραντεβού online για την επισκευή της δικής σας οικιακής συσκευής στην Εξυπηρέτηση Πελατών Οικιακών Συσκευών Bosch, γρήγορα και εύκολα, όλο το 24ωρο. Ξεκινήστε τη διαδικασία κράτησης ραντεβού online, πληκτρολογώντας τον αριθμό μοντέλου (E-Nr.) της συσκευής σας και στη συνέχεια καταχωρίστε τον. Ο αριθμός E-Nr. είναι απαραίτητος για την προετοιμασία της επίσκεψης του τεχνικού, π.χ. για τη διάθεση των απαραίτητων ανταλλακτικών στον τεχνικό.

Πώς να βρείτε τον αριθμό μοντέλου (E-Nr.)

Ο αριθμός E-Nr. αναγράφεται στην πινακίδα τύπου της συσκευής. Αποτελείται από τρία γράμματα στην αρχή, τα οποία ακολουθεί ένας συνδυασμός αριθμών και γραμμάτων. Οι αριθμοί μοντέλου της Bosch ξεκινούν πάντα με τρία γράμματα και λήγουν πάντα με το σύμβολο «/» και δύο αριθμούς ως τα τελευταία δύο ψηφία.

Για χρήστες κινητού τηλεφώνου: Βγάλτε φωτογραφία την πινακίδα τύπου

Αν χρησιμοποιείτε κινητό τηλέφωνο, μπορείτε να κάνετε κλικ στο εικονίδιο κάμερας, στο παρακάτω πεδίο, και μετά να βγάλετε φωτογραφία την πινακίδα τύπου. Το σύστημά μας θα εντοπίσει τον αριθμό E-Nr. και θα διαβιβάσει τα σωστά στοιχεία.

Ξεκινήστε τη διαδικασία κράτησης ραντεβού online, καταχωρώντας τον αριθμό μοντέλου (E-Nr.).

Εισάγετε E-nr
Παρακαλώ ελέγξτε τα στοιχεία
[global.common.msg.errorminlength]
Εισάγετε ένα έγκυρο E-number
[global.common.msg.errorbadinput]
Το E-Nr δεν αναγνωρίστηκε. Ελέγξτε τον τύπο του αρχείου που ανεβάσατε. Μόνο αρχεία PNG και JPG επιτρέπονται.
Παρουσιάστηκε σφάλμα. Παρακαλώ προσπαθήστε ξανά ή εισάγετε το E-Nr χειροκίνητα.

Επικοινωνήστε με την τηλεφωνική γραμμή της Εξυπηρέτησης Πελατών Οικιακών Συσκευών Bosch, για να προγραμματίσετε ραντεβού για επισκευή

Επικοινωνήστε με την τηλεφωνική γραμμή της Εξυπηρέτησης Πελατών της Bosch, για να προγραμματίσετε την επίσκεψη ενός τεχνικού. Οι ειδικοί στην Εξυπηρέτηση Πελατών θα σας ζητήσουν ορισμένα στοιχεία της συσκευής και μια περιγραφή του προβλήματος. Αναφέρετε τον αριθμό μοντέλου (E-Nr) της συσκευής σας. Ο αριθμός E-Nr. είναι απαραίτητος για την προετοιμασία της επίσκεψης του τεχνικού, π.χ. για τη διάθεση των απαραίτητων ανταλλακτικών στον τεχνικό. Ο αριθμός E-Nr. αναγράφεται στην πινακίδα τύπου της συσκευής. Αποτελείται από τρία γράμματα στην αρχή, τα οποία ακολουθεί ένας συνδυασμός αριθμών και γραμμάτων. Οι αριθμοί μοντέλου της Bosch ξεκινούν πάντα με τρία γράμματα και λήγουν πάντα με το σύμβολο «/» και δύο αριθμούς ως τα τελευταία δύο ψηφία.

Εάν χρειαστείτε βοήθεια για να βρείτε την πινακίδα τύπου, συμβουλευτείτε την εύρεση πινακίδας τύπου παρακάτω.

Τηλεφωνική γραμμή Εξυπηρέτησης Πελατών Οικιακών Συσκευών Bosch

Καλέστε στο +30 210 4277500 - επιλογή 1 και κάποιος εκπρόσωπος της ομάδας της Bosch θα σας παρέχει περαιτέρω υποστήριξη για τον προγραμματισμό της επίσκεψης ενός τεχνικού.

Το τηλεφωνικό μας κέντρο λειτουργεί:

  • Δευτέρα - Παρασκευή 08:00 - 18:00

Λάβετε υπόψη ότι το online εργαλείο κρατήσεων για επίσκεψη τεχνικού είναι διαθέσιμο όλο το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα.

Επίλυση προβλημάτων χωρίς ραντεβού για επισκευή;

Κάποια προβλήματα με τις οικιακές συσκευές Bosch μπορούν να διορθωθούν χωρίς την παρέμβαση τεχνικού. Η ενότητα επίλυσης προβλημάτων θα σας βοηθήσει να επιλύσετε διάφορα συνηθισμένα προβλήματα που μπορεί να προκύψουν με τις οικιακές συσκευές Bosch.

Επισκεφτείτε την ενότητα επίλυσης προβλημάτων, για να βρείτε απαντήσεις σε συνήθεις ερωτήσεις και προβλήματα που σχετίζονται με τις οικιακές συσκευές Bosch.

Συχνές ερωτήσεις σχετικά με επισκευές

Κόστος επισκευής οικιακής συσκευής Bosch, που είναι εκτός εγγύησης του κατασκευαστή.

Αν έχει λήξει η διετής εργοστασιακή εγγύηση, ή όποια άλλη εγγύηση τυχόν ισχύει για την οικιακή σας συσκευή Bosch, είμαστε εδώ για να φροντίσουμε την επισκευή της με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Εξειδικευμένος τεχνικός μας θα σας επισκεφθεί για έλεγχο της συσκευής στο χώρο σας, με κόστος επίσκεψης 59€ και κόστος εργασίας, αν χρειαστεί, επιπλέον 30€. Εφόσον αποφασίσετε να προχωρήσουμε σε επισκευή, το κόστος ανέρχεται συνολικά έως 89€. Αυτή η αμοιβή αφορά μία οικιακή συσκευή και περιλαμβάνει την επίσκεψη, τον έλεγχο και την εργασία.
Για οποιοδήποτε ανταλλακτικό χρειαστεί, θα υπάρχει πρόσθετη χρέωση αυτού, για την οποία θα ενημερωθείτε από πριν με κάθε λεπτομέρεια. Για όλα τα ανταλλακτικά ισχύει εγγύηση δύο ετών.
Σε περίπτωση πολύπλοκων ή σύνθετων επισκευών που απαιτούνται δοκιμές εξαρτημάτων και εκτενής παρακολούθηση λειτουργίας ενδέχεται να χρειαστεί μεταφορά της εκάστοτε συσκευής στις κεντρικές μας εγκαταστάσεις. Στις περιπτώσεις αυτές τα κόστη επισκευής ενδέχεται να διαφοροποιηθούν και σε κάθε περίπτωση θα έχετε ενημέρωση από την εταιρεία μας.

Οι τιμές ισχύουν για την περιοχή της Αττικής και τις πόλεις της Θεσσαλονίκης, της Πάτρας και του Ηρακλείου Κρήτης.

Ειδικές προσφορές Bosch για την επισκευή της οικιακής σας συσκευής που είναι εκτός εγγύησης του κατασκευαστή.

Στις παρακάτω περιπτώσεις σας προσφέρουμε δωρεάν την εργασία και πληρώνετε μόνο το κόστος επίσκεψης 59€ και το κόστος τυχόν ανταλλακτικού που θα χρειαστεί να χρησιμοποιηθεί. Τέτοιες επισκευές, ενδεικτικά, είναι:

  • Η αλλαγή της λάμπας ή και του καλύμματος της λάμπας σε ένα φούρνο.
  • Η αλλαγή ενός κουμπιού σε ένα φούρνο.
  • Η αλλαγή της χειρολαβής μιας πόρτας ψυγείου.
  • Η αλλαγή του λάστιχου της πόρτας ενός ψυγείου.
  • Η αλλαγή του φίλτρου νερού σε ένα ψυγείο.

Σε κάθε περίπτωση, κατά την επικοινωνία σας με το τηλεφωνικό μας κέντρο θα ενημερωθείτε με λεπτομέρεια για τις επισκευές που εμπίπτουν στη συγκεκριμένη κατηγορία χρεώσεων.

Αν δεv βρεθεί σφάλμα ή η οικιακή συσκευή δεν είναι επισκευάσιμη, ή τελικά δεν επιθυμείτε την επισκευή της, η χρέωσή σας θα παραμείνει στα 59€, καλύπτοντας δηλαδή μόνο το κόστος επίσκεψης και ελέγχου της συσκευής από εξειδικευμένο τεχνικό.
Οι τιμές του τιμοκαταλόγου μας ισχύουν για:

  • την περιοχή της Αττικής
  • τις πόλεις της Θεσσαλονίκης, της Πάτρας και του Ηρακλείου Κρήτης.

Σε όλες τις υπόλοιπες περιοχές, έχουμε εγκρίνει συμβεβλημένους συνεργάτες τεχνικούς, που πραγματοποιούν τις επισκευές εκ μέρους μας.
Σε αυτή την περίπτωση και καθώς ενδέχεται να διαφοροποιείται ο τιμοκατάλογος εργασιών, θα χρειαστεί να επικοινωνήσετε με τον εξουσιοδοτημένο συνεργάτη μας προκειμένου να ενημερωθείτε απευθείας για τις χρεώσεις που ισχύουν.

Δείτε το δίκτυο των συνεργατών μας στην περιοχή σας.

Άμεση αντικατάσταση της οικιακής σας συσκευής.

Στην περίπτωση που η συσκευή σας δεν είναι δυνατόν να επισκευαστεί σας προσφέρουμε αντικατάσταση της συσκευής σας με δυνατότητα αγοράς καινούργιας συσκευής Bosch, στο πλαίσιο της υπηρεσίας μας «Άμεση αντικατάσταση συσκευής - DRS»**.

Στην υπηρεσία μας αυτή σας παρέχουμε δωρεάν την μεταφορά της νέας συσκευής στην οικία σας και την ανακύκλωση της παλαιάς. Επιπλέον σας προσφέρουμε δωρεάν την ηλεκτρολογική και υδραυλική σύνδεση της συσκευής σας (εξαιρείται η εγκατάστασή της, όπως για παράδειγμα ο εντοιχισμός της, ξυλουργικές εργασίες, υδραυλικές εργασίες, κλπ).

**H υπηρεσία διατίθεται για την περιοχή της Αττικής και τις πόλεις της Θεσσαλονίκης, της Πάτρας και του Ηρακλείου Κρήτης.

Γιατί να επισκευάσετε την οικιακή σας συσκευή στην επίσημη αντιπροσωπία Bosch;

To 97% των βλαβών ολοκληρώνεται στην 1η επίσκεψη του τεχνικού μας.

Οι επισκέψεις/επισκευές πραγματοποιούνται από δικούς μας εξειδικευμένους τεχνικούς στις περιοχές της Αττικής, της Θεσσαλονίκης, της Πάτρας και του Ηρακλείου Κρήτης, οι οποίοι συνεχώς εκπαιδεύονται από τη Bosch, αποκτώντας ενδελεχή γνώση, εμπειρία και μεγάλη εξειδίκευση για όλες τις οικιακές μας συσκευές.

Στις υπόλοιπες περιοχές της χώρας έχουμε εκπαιδεύσει και πιστοποιήσει τοπικούς συνεργάτες που πραγματοποιούν επισκέψεις/επισκευές για λογαριασμό μας, έχοντας προηγουμένως λάβει την ίδια λεπτομερή και εξειδικευμένη τεχνική εκπαίδευση.

Οι εξειδικευμένοι και εξουσιοδοτημένοι τεχνικοί μας θα αντικαταστήσουν τυχόν ελαττωματικά ανταλλακτικά μόνο με γνήσια, που έχουν ελεγχθεί και εγκριθεί για την οικιακή σας συσκευή Bosch και τα οποία διαθέτουν διετή εγγύηση.

Τρόποι Πληρωμής***

Μπορείτε να πραγματοποιήσετε εύκολα και γρήγορα την πληρωμή είτε με μετρητά, είτε με τη χρήση οποιασδήποτε πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας. Σε περίπτωση που το ποσό ξεπερνά τα 100€, μπορείτε να το πληρώσετε και σε έως 6 άτοκες δόσεις.

***Ισχύει για την περιοχή της Αττικής και τις πόλεις της Θεσσαλονίκης, της Πάτρας και του Ηρακλείου Κρήτης.

MyBosch

Εγγράψου δωρεάν και επωφελήσου από αποκλειστικές εκπτώσεις και προνόμια.

Εξυπηρέτηση πελατών

Εξαιρετική εξυπηρέτηση, πριν και μετά την αγορά.

+30 2104277500 (πανελλαδικά)

Ανακάλυψε τη Bosch

Ανακαλύψτε την ποιότητα, την τελειότητα και την αξιοπιστία.

Εύρεση αντιπροσώπου

Βρες αντιπροσώπους ή εξουσιοδοτημένους τεχνικούς στην περιοχή σου.