Το στεγνωτήριο μυρίζει καμένο. Τι να κάνετε;

Μυρίζει το στεγνωτήριό σας ή τα ρούχα μέσα σε αυτό; Δεν υπάρχει λόγος πανικού, αλλά κάθε λόγος να καλέσετε την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών της Bosch για να μάθετε ποιο είναι το πρόβλημα. Σε τελική ανάλυση, φαίνεται ότι υπάρχει ένα τεχνικό σφάλμα και αναμφίβολα θέλετε να αποκλείσετε την πιθανότητα να σιγοκαίει κάτι μέσα στη συσκευή. Θα πρέπει να αποφύγετε τη χρήση της συσκευής μέχρι να την εξετάσει ένας ειδικός. Η ομάδα εξυπηρέτησης πελατών της Bosch θα σας παρέχει γρήγορη και αποτελεσματική υποστήριξη που κοστίζει λιγότερο από ό,τι νομίζετε.

Μπορείτε να καλέσετε την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών της Bosch για μεγάλες συσκευές στο (210 4277500 – επιλογή 3). Μπορείτε επιπλέον να προγραμματίσετε ένα ραντεβού διαδικτυακά

Προϊόντα καθαρισμού & φροντίδας

Επικοινωνήστε μαζί μας

τηλεφωνικά, μέσω e-mail ή προγραμματίστε online επίσκεψη τεχνικού.

Online προγραμματισμός επίσκεψης τεχνικου

Προγραμματίστε μια επίσκεψη για τον εμπεριστατωμένο έλεγχο και επισκευή της συσκευής σας.

Εγχειρίδια χρήσης

Τα εγχειρίδιά μας σας προσφέρουν χρήσιμες πληροφορίες για την ενεργοποίηση και χρήση της συσκευής σας.

Εγγύηση Bosch

Η Bosch παρατείνει την διετή εγγύηση των οικιακών συσκευών της για 3 επιπλέον χρόνια με μικρή οικονομική επιβάρυνση. Επίσης, παρέχει ειδικές δωρεάν εγγυήσεις στον κινητήρα ή άλλα εξαρτήματα της συσκευής.