Οι επισκευές μικρών οικιακών συσκευών Bosch, όπως ηλεκτρικές σκούπες, σίδερα, κουζινομηχανές MUM, πολυμάγειρες, τοστιέρες, βραστήρες, μηχανές καφέ φίλτρου, μηχανές καφέ TASSIMO, μπλέντερ και μίξερ, πραγματοποιούνται από τους ειδικούς μας στα άρτια συνεργεία service και επισκευών Bosch.

Δείτε τις δυνατότητες κράτησης ραντεβού για επισκευή σε αυτήν τη σελίδα.

Δυνατότητες επισκευής:

Επικοινωνήστε με την τηλεφωνική γραμμή της Εξυπηρέτησης Πελατών Οικιακών Συσκευών Bosch, για να κλείσετε ραντεβού για επισκευή

Επικοινωνήστε με την τηλεφωνική γραμμή της Εξυπηρέτησης Πελατών Bosch, για να διευκρινίσετε πώς να κάνετε κράτηση ραντεβού για επισκευή. Οι ειδικοί στο σέρβις θα σας ζητήσουν ορισμένα στοιχεία της συσκευής και μια περιγραφή του προβλήματος.

Αναφέρετε τον αριθμό μοντέλου (E-Nr) της συσκευής σας. Ο αριθμός E-Nr. είναι απαραίτητος για την προετοιμασία για την επισκευή στο κεντρικό συνεργείο.

Ο αριθμός E-Nr. αναγράφεται στην πινακίδα τύπου της συσκευής. Αποτελείται από τρία γράμματα στην αρχή, τα οποία ακολουθεί ένας συνδυασμός αριθμών και γραμμάτων.

Οι αριθμοί μοντέλου της Bosch ξεκινούν πάντα με τρία γράμματα και λήγουν πάντα με το σύμβολο «/» και δύο αριθμούς ως τα τελευταία δύο ψηφία.

Τηλεφωνική γραμμή Εξυπηρέτησης Πελατών Οικιακών Συσκευών Bosch

Καλέστε στο +30 210 4277500 - επιλογή 1 και κάποιος εκπρόσωπος της ομάδας της Bosch θα σας παρέχει περαιτέρω τεχνική υποστήριξη για τη συσκευή σας.

Το τηλεφωνικό μας κέντρο λειτουργεί:

  • Δευτέρα - Παρασκευή 08:00 - 18:00

Επισκευή μικρών οικιακών συσκευών

Όλες οι επισκευές καταναλωτικών προϊόντων πραγματοποιούνται από τεχνικούς της Εξυπηρέτησης Πελατών Bosch και τους συμβεβλημένους συνεργάτες μας στα άρτια εξοπλισμένα συνεργεία service και επισκευών. Βρείτε το κατάλληλο service της περιοχής σας στον παρακάτω συνδεσμο.

Εύρεση σημείου service

Συχνές ερωτήσεις σχετικά με επισκευές

Χρειάζεται επισκευή ή μήπως μπορώ να επιλύσω εγώ το πρόβλημα;

Χρειάζεται επισκευή ή μήπως μπορώ να επιλύσω εγώ το πρόβλημα;

Σε κάθε περίπτωση, συνιστάται να ανατρέξετε στην online επίλυση προβλημάτων για να εντοπίσετε το πρόβλημα και να δείτε τις συχνές ερωτήσεις. Μπορείτε να επιλύσετε μόνοι σας πολλά μικροπροβλήματα, ώστε να μην χρειαστεί επισκευή από τεχνικό.

Επισκευή ή αγορά καινούριας συσκευής: έχει νόημα η επισκευή;

Επισκευή ή αγορά καινούριας συσκευής: έχει νόημα η επισκευή;

Ανάλογα με τη βλάβη, την παλαιότητα και την κατάσταση της συσκευής σας, η εξυπηρέτηση πελατών θα πραγματοποιήσει ανάλυση και θα προτείνει επισκευή, όταν ενδείκνυται. Θα σας συμβουλεύσουμε τι είναι καλύτερο να κάνετε. Τις περισσότερες φορές, συνιστάται επισκευή εφόσον αξίζει από τεχνική και οικονομική άποψη. Ωστόσο, εσείς λαμβάνετε την τελική απόφαση για τη συσκευή σας.

Τι ανταλλακτικά χρησιμοποιούνται για την επισκευή;

Τι ανταλλακτικά χρησιμοποιούνται για την επισκευή;

Οι τεχνικοί του σέρβις χρησιμοποιούν αποκλειστικά γνήσια ανταλλακτικά και όχι απομιμήσεις ή μεταχειρισμένα ανταλλακτικά.

MyBosch

Εγγράψου δωρεάν και επωφελήσου από αποκλειστικές εκπτώσεις και προνόμια.

Εξυπηρέτηση πελατών

Εξαιρετική εξυπηρέτηση, πριν και μετά την αγορά.

+30 2104277500 (πανελλαδικά)

Ανακάλυψε τη Bosch

Ανακαλύψτε την ποιότητα, την τελειότητα και την αξιοπιστία.

Εύρεση αντιπροσώπου

Βρες αντιπροσώπους ή εξουσιοδοτημένους τεχνικούς στην περιοχή σου.